کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راهکار جدید محققان برای بهبود سرعت رندرینگ سه بعدی

محققان، با بهره‌گیری از پردازش داده‌ها در حافظه پشته‌، موفق به بهبود عملکرد رندرینگ سه بعدی تا میزان ۶۵ درصد شده‌اند.

راهکار جدید محققان برای بهبود سرعت رندرینگ سه بعدی

یکی از محققان آزمایشگاه ملی پاسیفیک نورث وست معماری ویژه‌ای را برای بهره‌گیری بهینه از حافظه پشته‌ سه بعدی توسعه داده است. در این راهکار از ظرفیت سخت‌افزاری در دسترس، برای انجام پردازش درون حافظه‌ای استفاده می‌شود تا در نهایت امر، امکان رسیدن به سرعت رندرینگ سه بعدی تا ۶۵ درصد بیشتر از راهکارهای پیشین فراهم شود.

شوایون لئون سانگ، محقق این آزمایشگاه موفق شده است در پرتو همکاری با پژوهشگران دانشگاه هیوستون به این نتایج مطلوب برسد. معماری ایجادشده توسط سانگ، در بازی‌های ویدئویی نظیر Doom 3 یا Half-Life 2 مورد آزمایش قرار گرفته است؛ اما این امیدواری وجود دارد تا با استفاده از مزایای به‌کارگیری این راهکار جدید در بخش مدل‌سازی و مدیریت محتوای گرافیکی، بتوان در پیشبرد تحقیقات عملی نیز تحولات مثبتی ایجاد کرد.

کارت‌های گرافیکی معمول از واحد پردازش گرافیکی برای رندرینگ تصاویر به‌دست‌آمده از اطلاعاتی استفاده می‌کنند که در مکانی دیگر ذخیره شده‌اند. این در حالی است که حافظه پشته‌ سه بعدی به لایه منطقی اضافه‌ای دسترسی دارد که می‌تواند از آن برای مدیریت بخش سنگینی از عملیات پردازش داده‌ استفاده کند. این بخش در واقع همان پردازشی است که در حافظه انجام می‌شود.

مزیت این راهکار آن است که به انتقال اطلاعات کمتری از حافظه به هسته‌های GPU نیاز خواهد بود و همین تراکم کمتر، در نهایت می‌تواند به بهبود ۶۵ درصدی سرعت رندرینگ منجر شود. محققان دریافته‌اند که فیلترینگ ناهمسان‌گرد (Anisotropic Filtering) به‌عنوان آخرین مرحله در فرایند رندرینگ، بیشترین میزان تراکم را ایجاد می‌کند. در ادامه محققان موفق شدند با انتقال این فرایند فیلترینگ به نقطه آغازین پردازش گرافیکی و البته اطمینان از انجام عمل پردازش در حافظه، به بهترین عملکرد ممکن دست پیدا کنند.

 

سانگ در این خصوص می‌گوید:

ما موفق به تغییر مرزهای موجود در عملکرد سخت‌افزارهای فعلی شدیم. در حال حاضر پیاده‌سازی این ایده را در بازی‌های ویدئویی بررسی کردیم؛ اما در نهایت امر، این راهکار جدید می‌تواند در بخش تحقیقات و علوم هم مثمر ثمر واقع شود.
 

این‌گونه تحقیقات این تضمین را به ما خواهند داد که می‌توانیم از حد نهایی توان سخت‌افزارهای فعلی استفاده کنیم. در میان بازی‌های ویدئویی، پروژه‌های علمی و البته تکنولوژی رو به رشد واقعیت مجازی، المان‌های زیادی هستند که به سیستم رندرینگ گرافیکی سه بعدی با بازده بالا نیاز دارند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36479 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/04 تعداد مشاهده: 1300
سافت گذر